Thursday 15 August 2013

Malam Ini

Assalamualaikum dan Hey,Sihat harini??
Haha kalau sihat alhamdullilah,Okey.
Hari ni takder lah benda special yang terjadi pada aku.
Cuma hari yang biasa,kecualilah kalau kita ni perlakonkan,Setiap hari asyik sibuk.Keluar memanjang.
Cakap pasal Perlakon,Ada perlakon wanita ni,adalah antara perlakon yang terbaik sekali,terhebat.lakonannya mantap.Dia salah satu Idola aku iaitu, YANA SAMSUDIN-
Haha,dia memang hebat.Masa lakonan dia dalam filem Surat dari Langit Biru,mampu buat aku mengugurkan air mata[setiap episode membuat aku menangis],hukhuk.Sedih tau!Tengoklah yer.
Lagi satu Idola aku yang paling aku suka adalah,seperti yang kornk tahu,iaitu
SHILA AMZAH,
Aku suka dia sebab dia ni walaupun lahir dari Singapura,teapi dia Datang ke Malaysia.Untuk mengharumkan Nama Malaysia kita.Dia telah pernah menang dalam Asian wave,Pertandingan Nyanyian di China.
Wahh!Hebatkan?Seloknya tolong negara kita,Alhamdullilah.Tulah aku suka dia.

Okey,Habis dah pasal aku.Sekarang pasal malam.

TERANG BULAN
MENYINARI MALAM,
HENING SEPI,
MEMMBANGKIT RASA SAYU,
BULAN DITEMANI BINTANG,
BINTANG DITEMANI OLEH AWAN YANG PUTIH.
UDARA TERASA NYAMAN SUNGGUH.
TIADA BUNYI KENDERAAN SEPERTI KERETA MAHUPUN MOTOR.
HANYA BUNYI CENGKERIK YANG BERLAGU.
INDAHNYA PADA MALAM INI

No comments:

Post a Comment