Wednesday 14 August 2013

Bulan Syawal Menjelang

Assalamualaikum,Maafkanlah aku sebab dah lama tak post apa2,buzy sangat.well,sekarang alhamdulillah dah masuk tingkatan 1.Sekolah Kat SMK Pandan Indah,okeylah jugakkan.Well Alhamdullilah,Berjaya jadi pengawas[Tak Bajet okey!]
Sekarang ni,dah masuk bulan Syawal,Bayangkan dah berapa lama tak updatekan???Subhanallah,lama tu,setengah tahun tak update.Selamat Hari raya iya?Sekarang Insyallah aku akan update apa2.Well,Sekarang my life is better than before.Kenangan Tahun Lepas dah lepas,jangan dikenangkan?Sekarang aku dah mula berjinak dengan Penulisan Novel dan Perindustirian Filem[Eleh,Filem Budak2 sekolah]-At least,ada usahakan??Doakan aku okey?

Sekarang,Bulan Syawal.so aku ingin memohon maaf jika terkasar bahasa.Maaf dari hujung rambut hingga hujung nyawa.Nak duit raya!!Okeylah,Nk online FB.Assalamualaikum dan Goodnight,
Team Shilalas~Tegar!!!

No comments:

Post a Comment